חייגו 052-7345222
מנעולן ברמת גן

מנעולן ברמת גן

חיפוש אחר מנעולן ברמת גן, בגבעתיים או בכל עיר אחרת, הוא מסוג החיפושים שעשויים להתרחש בזמן אמת, תחת לחץ וללא אפשרות של ממש לחיפוש המלצות וביצוע סקר שוק.

הכניסו לנייד כבר עכשיו את מספר הטלפון של אבינועם- לכל מקרה ותרחיש, לשקט נפשי בזמן אמת

0527-345-222 

אבינועם מנעולים- הפתרון שלכם לכל צרכי אבטחת הבית והעסק

מנעולן מורשה ומוסמך- בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל

מספק מענה זמין ומהיר, הגעה ללקוח, שירותי פריצת מנעולים ופריצה לרכבים

במיומנות מקצועית שאין שניה לה- במהירות ובמחירים נוחים

רבים מכירים את הסיטואציות בהן המפתחות של הרכב נשארו נעולים בתוכו, דלת הכניסה נתקעה בדיוק כשחייבים לצאת מהבית, או שפשוט לא זוכרים היכן זרקתם את המפתח בפעם האחרונה, ואתם בהמתנה שמישהו ימצא את המפתח האחרון שהלך לאיבוד.

העמידה מול דלת הרכב או הבית הנעולה והצורך בפתיחה מהירה ככל הניתן, עשויים להביא לניסיונות שיגרמו לנזק נוסף וצורך בתיקון יקר ומורכב. למרות הלחץ, הדבר הנכון הוא לעצור, לנסות להיזכר האם קיים מפתח חלופי נוסף שניתן לעשות בו שימוש, ובמידה ולא להסתייע במנעולן מקצועי.

אבינועם מנעולים- מומחים בפתרונות נעילה, מספקים מספר כלים שיסייעו לכם באיתור מנעולן ברמת גן שיספק מענה בזמן אמת, ועוד כמה טיפים איך להימנע מן הסיטואציה מלכתחילה:

עוד שירותים שחברת אבינועם מנעולים מספקת:

אנו מספקים מערכות נעילה ופתרונות אבטחה מקיפים בהתאמה לכל צורך:

המפתח חורק, נתקע במנעול ופתיחת הדלת אינה חלקה כבעבר? – החלפת מנעולים תקולים ושחוקים

מרגישים צורך בחיזוק הנעילה ושדרוג רמת האבטחה בבית או בעסק? – החלפת צילינדר ומנגנוני נעילה מתקדמים לשדרוג רמת האבטחה, התקנת מנעולים חשמליים לרמת אבטחה מוגברת, מנעולי מאג לוק לנעילה הרמטית ולצורך באבטחה כבדה

מאבדים מפתחות כרוניים? הילד תמיד שוכח מפתח? – התקנת קודניות- פתרון אלקטרוני לפתיחת הדלת בקוד – התקנת מנעולים חכמים הנפתחים בזיהוי טביעת אצבע.

נכנסים לדירה חדשה? דלת הבית מיושנת ורוצים להתחדש? – החלפה והתקנת דלתות כניסה ודלתות פנים בשילוב פתרונות נעילה בהתאמה אישית.

מחזיקים חפצי ערך, כסף מזומן, אקדח להגנה עצמית ברישיון? – התקנת כספות מעולות בגדלים שונים,פתרונות נעילה ואבטחת כספות.

קניתם רכב יד שניה שהגיע עם מפתח אחד? איבדתם את השלט רכב? – שכפול שלטי רכב, שכפול מפתחות לרכב, התאמה והתקנת מערכות נעילה ואבטחה לרכב

חברת אבינועם מנעולים מספקת שירות מעולה, פתרונות מתקדמים מבית מיטב היצרנים, התאמה של פתרון לכל צורך, במקצועיות ובמחיר הוגן

איך מחפשים מנעולן ברמת גן במצב חירום

בחיפוש אחר מנעולן ברמת גן, למרות הדחיפות והצורך בפתרון, השתדלו להקפיד על מספר דברים:

1.      קראו היטב את המודעה ואם המנעולן האמור לא ציין בה את אזור השירות שלו, פשוט תשאלו מהיכן הוא מגיע, ותימנעו מזמן המתנה ארוך לחינם.

2.      מנעולן מקצועי, מוסמך, המביא כלים וטכניקות עבודה, שיאפשרו לו לפתור את הבעיה עבורכם בדקות ספורות וללא נזק משני.

3.      לא רק גוגל- חיפוש ברשתות החברתיות, באופן חופשי או בכניסה לקבוצות עירוניות מקומיות, יסייע לכם לקבל לא רק מספר טלפון של מנעולן ברמת גן, אלא גם המלצות חמות מלקוחות שמכירים את שירותיו.

4.      אגב המלצות, ניסיתם בקבוצה המשפחתית? בקבוצה של הבניין? חברים? ניתן למצוא המלצות על מנעולן ברמת גן או על רופא שיניים בקלות ברשת, אבל השיטה הישנה והטובה נותרה המלצות אותנטיות מהאנשים שעליהם אתם סומכים.

5.      העדיפו חברה המעסיקה צוות מנעולנים, מה שיגביר את הסיכוי להגעה מהירה ולפתרון מקצועי.

6.      מצאתם מנעולן שבלט מעל כולם? היכנסו לאתר שלו, לימדו האם מדובר במנעולן מוסמך ובעל תעודת יושר כנדרש, הציצו על השירותים שהוא מציע וקבלו רושם לגבי המקצועיות שלו.

7.      השגתם המלצה והתקשרתם? ספרו למנעולן שענה לכם את הבעיה, וקבלו ממנו כבר בשלב זה הערכת זמן הגעה, סוג תיקון מוערך ועלות משוערת. כל איש מקצוע שמכבד את עצמו יקפיד למסור את המידע באופן הבא:

·         זמן הגעה משוער תוך סטיית תקן של שעה לבעל מקצוע המגיע מתוך העיר.

·         עלות ביקור המשקפת את הטרחה שבהגעה ותיקונים קלים ללא צורך בחלקי חילוף, תוך הסתייגות ותיאום ציפיות לעלות נוספת במידה ואלה יידרשו.

8.      המתינו בסבלנות במקום נוח ובטוח ככל הניתן, ותשתדלו לא לכלות את הסוללה במכשיר הנייד. המנעולן בדרך והוא יתקשר כשהוא יגיע. כדאי שתהיו זמינים.

הניסיון רב השנים, ההסמכה המקצועית, היושרה, המחירים הנוחים וההוגנים והפתרונות המתקדמים שמציעה חברת אבינועם מנעולים- הפכו אותה לחברה מובילה בעלת מוניטין מקצועי ששמה הולך לפניה

איך ניתן להימנע ככל הניתן בצורך בשירותי מנעולן חירום?

לפעם שבה המפתח לבית הסתובב נואשות ולא פתח את המנעול, קדמו כמה וכמה פעמים שתנועת המפתח לא הייתה חלקה, שהוא קצת נתקע או שמצאתם עליו סימנים של חלודה. פתרונות נעילה, צילינדרים ומפתחות סובלים מבלאי כמו כל מוצר אחר. תחזוקה נכונה, שימון וחיזוק בשגרה יסייעו להימנע מתקלות מסוג זה. ובמידה ולמרות התחזוקה המפתח עדיין נתקע- מומלץ להזמין מנעולן ברמת גן לביצוע ההחלפה בזמן שלכם, ולא תחת לחץ.

בכל הנוגע לאובדן המפתחות, תמיד מומלץ לשכפל מספר מפתחות לבית ולהשאיר עותקים במקומות נגישים, אצל אנשים עליהם אתם סומכים. כמובן שחשוב להשאיר מפתח רזרבי בקרבת מקום ולא אצל ההורים בעתלית, חברים קרובים או שכנים זמינים יהיו האפשרות הנוחה והמתאימה ביותר.

פתרון יעיל נוסף הוא פשוט להתקדם, וליישם מערכת נעילה ומנגנון אבטחה שאינו מבוסס על המפתח שחייבים לשאת לכל מקום. כיום ניתן לשלב פתרונות נעילה מבוססי תוכנה הכוללים פתיחה באמצעות הקשת קוד, טביעת אצבע ואפילו זיהוי פנים.

גם לרכב ניתן למצוא פתרונות נעילה מתקדמים, קודנים ושלטים, שיסייעו בפתיחה מהירה, בקרה ושליטה נוחה.

מומלץ ולא מומלץ לעשות במקרי חירום

לא מומלץ:

לשבור את חלון הרכב ולנסות להיכנס דרכו– רעיון מסוכן אשר עלול לגרום לפציעה, נזק לחלון שיהיה יקר לתיקון, ובמקרה של תביעת ביטוח לרכב גם מגדיל את הפרמיה ואת העלויות.

לשבור את חלון הבית ולנסות להיכנס דרכו– יותר מסוכן, עשוי לגרום לפציעה ולנפילה יותר חמורה, יקר לתיקון ונותן רעיונות לעוברי אורח שאינם ישרי דרך.

לנסות לפרוץ את המנעול באופן עצמאי- גם המנעולים הפשוטים מתוכננים להקשות מעט על הפורץ הלא מיומן, וסביר להניח שמלבד לעקם את המנעול והצילינדר לא תשיגו דבר, ועדיין תצטרכו להזמין ולהמתין למנעולן, רק שהנזק יהיה מורכב ויקר יותר לתיקון.

מומלץ

  • לשמור מבעוד מועד את הפרטים של אבינועם מנעולים, שיגיע בזמן קצר, ויספק פריצה חלקה ונקיה במחיר נוח
  • לחפש פרטים של מנעולן ברמת גן, להתקשר ולתאר לו את הסיטואציה, המיקום ורמת הדחיפות, להמתין להגעתו ולאפשר לו את פריצת הדלת לבית או לאוטו באמצעות כלי פריצה ייעודיים, במהירות ובקלות, ומבלי לגרום נזק לדלת או למנעול.
  • במידה וקיימת גישה (בתוך הבית אולי?) למפתח הנוסף, בזאת יסתיים האירוע, ובמידה והמפתח האחרון הוא שהלך לאיבוד- הוא יוכל להחליף עבורכם מנעול, ואף להציע וליישם פתרונות אבטחה נוחים ומתקדמים יותר, שמתאימים במיוחד לאנשים שנוטים לאבד מפתחות.

שירותי מנעולן ברמת גן ללקוחות פרטיים:

שירותיו של מנעולן ברמת גן יכולים להיות חיוניים מאוד במקרים מסוימים גם עבור לקוחות פרטיים, לעתים אפילו שירותים מצילי חיים (ואנו לא מגזימים). בין אם נתקעתם מתוך לבית או בתוכו, אולי אתם רוצים להחליף מנגנון נעילה לשער הגינה שלכם או אפילו לדלת הכניסה לבית, המפתח אינו פותח את הרכב או מכל סיבה אחרת – כדאי יהיה להזמין מנעולן מקצועי שיגיע במהירות ויסייע לכם במקום. אנו באבינועם מנעולים מתמחים בכל שירותי המנעולנות ונשמח לעמוד לשירותכם במהירות האפשרית עם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי מנעולן ברמת גן לבתי עסק:

שירותיו של מנעולן נפוצים מאוד בקרב בתי עסק. החל ממשרדים, חנויות ועד מפעלים, מרכזים מסחריים, קניונים ועוד. במקרים רבים הקריאה תהיה אודות מנעול תקוע שלא נפתח/ננעל, מפתח שנתקע בתוך המנעול או לצורך התקנה/החלפה של מנגנון המנעילה בעסק. מנעולן אף יכול לסייע לכם במקרה של כספת תקועה. הזמנת המנעולן יכולה להיות לצרכי עבודות תחזוקה שוטפות או במקרי חירום שונים.

על מה חשוב לשים לב לפני הזמנת המנעולן אליכם?

בין אם מדובר על תחזוקה שוטפת ובוודאי כאשר מדובר במקרה חירום בו אתם עשויים להיות לחוצים ולקבל החלטות לא מושכלות, חשוב יהיה לבדוק מספר פרמטרים אודות מנעולן ברמת גן שאתם רוצים לזמן אליכם. אחרי הכול מדובר באדם שהולך להיכנס אליכם הבית או אל בית העסק ולכן שיהיה מדובר באיש מקצוע אמין ומקצועי.

  • תעודות והסמכות מקצועיות – בקשו לראות תעודות והסמכות מקצועיות. לעתים אלה יצולמו ויעלו לאתר הלקוח ולעתים הוא יביא אותן עמו. במציאות שבה יש חאפרים רבים בתחום המנעולנות חשוב שתדעו שאתם עובדים עם מנעולן מקצועי שיודע מה הוא עושה ויפצח את המנעול שלהם במינימום נזק וזמן.
  • המלצות – כדאי יהיה לקרוא ברחבי האינטרנט אודות שם החברה, המלצות עליה ועוד. צפו בסרטוני המלצה או בדקו פידבקים בגוגל ביזנס או ברשתות החברתיות כי טוב שם משמן טוב.
  • שירותים – בדקו אלו שירותים אותו מנעולן מספק. יש כאלה שאינם מתעסקים עם פריצת רכבים למשל או מספקים שירותיהם רק במגזר הפרטי ולא מספקים שירותים לעסקים. ודאו שהמנעולן אכן מספק את השירות הנחוץ לכם.

גם במצב חירום אבינועם מנעולים עומדים לשירותכם:

גם במצב חירום אנו באבינועם מנעולים נשמח להעמיד לשירותכם מנעולן ברמת גן מהצוות המקצועי שלנו במהירות האפשרית. המנעולן שלנו יגיע אליכם ויפתור את הבעיה במהירות, תוך שהוא דואג להשאיר את המקום נקי ומסודר עם סיום העבודה. לבסוף הוא יגבה מכם מחיר אטרקטיבי ויחזיר לכם בחיוך לבבי. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אבינועם מנעולים- צוות מנעולנים מקצועי ומוביל למענה בחירום ובשוטף, לפתרונות נעילה ואבטחה מתקדמים

 

חץ למטה
לייעוץ מהיר השאירו פרטים